Close

Kategorie

faq_2.svg

linia2.png

Jak wygląda procedura reklamacji materiałów?

Zawsze dokładamy wszelkich starań by towar był zgodny ze złożonym zamówieniem i odpowiednio zabezpieczony na czas transportu.

1. Jeżeli karton jest uszkodzony lub zniszczenie powstało podczas transportu
- należy koniecznie w momencie przyjmowania przesyłki sporządzić wraz z kurierem protokół szkody.
- pobierz zgłoszenie reklamacyjne (dostępne poniżej), wypełnij, załącz protokół od kuriera i wyślij wszystko na adres serwis@grawerton.pl

2. Jeżeli przyczyna reklamacji nie leży po stronie transportu

- w ciągu 30 dni od dostawy: pobierz zgłoszenie reklamacyjne (dostępne poniżej), wypełnij i wyślij  na adres serwis@grawerton.pl

3. Jeżeli ilość/rodzaj towaru nie zgadza się z ilością/rodzajem na fakturze
- w ciągu 5 dni roboczych od dostawy: pobierz zgłoszenie reklamacyjne (dostępne poniżej), wypełnij i wyślij  na adres serwis@grawerton.pl

question_icon.pngZgłoszenie reklamacyjne Grawerton

linia2.png



left_grey.svgright_grey.svgright_grey.svg
Poprzedni artykułPowrót do listy artykułówNastępny artykuł

Close