Close

Kategorie

wsparcie_techniczne.jpg

logo_poziom_rgb_1.jpg

Wsparcie techniczne
Naszym Klientom zapewniamy pełne wsparcie związane z eksploatacją urządzeń (drukarek i pras transferowych), jak również dotyczące wykonywania nadruków na produktach z naszej oferty. W sprawach związanych z technologią grawerton, poradami technicznymi oraz informacjami serwisowymi prosimy o telefoniczny lub mailowy kontakt z naszym działem wsparcia technicznego.
kontakt_mail.svg serwis@grawerton.pl
contact.svg tel: 58 55 43 565

black_line_870x1.png


Najczęściej zadawane pytania

W dziale "Najczęściej zadawane pytania" znajdą Państwo odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania dotyczące wykonywania nadruków, obsługi urządzeń, jak również współpracy handlowej z Grawerton.

przejdz%20do%20dzialu.svg

Parametry transferu

Dobór odpowiednich parametrów transferu jest kluczowy dla uzyskania nadruków najwyższej jakości.Głównymi parametrami są temperatura oraz czas transferu. Dobrze dobrane parametry transferu gwarantują ostry nadruk, żywe i nasycone kolory oraz głębokie czernie. Parametry transferu znajdą Państwo przy każdym produkcie, jak również w pliku do pobrania poniżej.

pobierz_plik_1.svg

Bezpłatne szkolenia

Naszym Klientom oferujemy bezpłatne szkolenia z technologii sublimacji. Szkolenia odbywają się w naszej siedzibie w Gdańsku, a raz w roku organizowane są szkolenia wyjazdowe w centralnej i południowej Polsce.

wyslij_zapytanie.svg

Zgłoszenia reklamacyjne

Krok po kroku - jak zareklamować produkt?

  1. Pobierz zgłoszenie reklamacyjne grawerton (plik .pdf) – wydrukuj go i dokładnie wypełnij. 
  2. Jeśli reklamacja dotyczy uszkodzeń powstałych w czasie transportu, w obecności kuriera sporządź protokół szkody.
  3. Wyślij zgłoszenie reklamacyjne na adres: serwis@grawerton.pl
pobierz_plik_1.svg

Close