Close

Kategorie

Jak wygląda procedura reklamacji urządzeń?

Grawerton ARGO S.A. gwarantuje dobrą jakość i sprawne działanie sprzętu.

W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w działaniu urządzenia w pierwszej kolejności prosimy o kontakt z działem konsultacji technicznych. Podstawą prawidłowego funkcjonowania urządzeń jest ich prawidłowe użytkowanie oraz poprawna konfiguracja - prosimy o zapoznanie się z instrukcjami dołączonymi do urządzenia.

W celu złożenia reklamacji na urządzenie Grawerton ARGO S.A. prosimy o wypełnienie zgłoszenia reklamacyjnego (dostępnego poniżej) i przesłanie go na adres serwis@grawerton.pl

Warunki gwarancji urządzeń wraz z ustaleniami dotyczącymi okresów gwarancji dostępne są w dokumencie poniżej.

linia2.png
question_icon.png  Zgłoszenie reklamacyjne Grawerton
       question_icon.png  Warunki gwarancji Grawerton



Powyższy zapis dotyczy obrotu pomiędzy podmiotami gospodarczymi. W wypadku sprzedaży konsumenckiej
procedury reklamacji i zwrotów są regulowane przez regulamin sklepu internetowego Grawerton.




arrow_left.pngarrow_left.png  Poprzedni artykuł
  Powrót do listy artykułów
Następny artykuł  arrow_right.png

Close