Dlaczego po transferze kolory nie są takie same jak na oryginalnym zdjęciu?


Może się na to składać kilka rzeczy. Jedną z nich mogą być niewłaściwe ustawienia w programach graficznych. Należy wtedy zapoznać się ponownie z krótką instrukcją obsługi dołączoną do systemu. Ponadto należy sprawdzić czy dany projekt w programie graficznym nie posiada wcześniej już określonego profilu kolorów. W takiej sytuacji warto również sprawdzić czy drukarka podaje prawidłowo atrament z dysz. Aby to sprawdzić należy przejść do zakładki konserwacja drukarki, a następnie zrobić wydruk testu dysz i porównać go ze wzorcem na komputerze. W przypadku odchyleń od wzorca należy włączyć czyszczenie dysz, a następnie ponownie przeprowadzić wydruk testu dysz. Istotną kwestią jest to aby nie robić więcej niż 5 czyszczeń głowicy na godzinę, w przeciwnym wypadku może to doprowadzić do zalania drukarki. Również tak sytuacja może wystąpić w przypadku korzystania z systemów, które działają w oparciu o profil kolorów napisany dla konkretnej drukarki i atramentu. Należy wtedy sprawdzić czy w programach graficznych ustawienia są prawidłowe, zgodnie z instrukcjami dołączonymi do systemu zewnętrznego zasilania.


Kontakt

Jeśli mają Państwo dodatkowe pytania dotyczące wykonywania nadruków, prosimy o kontakt ze specjalistą ds. technicznych:

email

serwis@grawerton.pl

call

58 55 43 565