build
Zgłoszenia serwisowe
W przypadku wystąpienia awarii urządzenia, uszkodzenia przesyłki lub innych nieprawidłowości prosimy postępować zgodnie z poniższymi krokami. Wszystkie zgłoszenia są dla nas ważne i zawsze dążymy do rozwiązania problemu na korzyść Klienta.
- Pobierz zgłoszenie reklamacyjne grawerton (plik .pdf) – wydrukuj go i dokładnie wypełnij.
- Jeśli reklamacja dotyczy uszkodzeń powstałych w czasie transportu, w obecności kuriera sporządź protokół szkody.
- Wyślij zgłoszenie reklamacyjne na adres: serwis@grawerton.pl
cloud_download |
POBIERZ ZGŁOSZENIE |
Kontakt z działem pomocy technicznej
Jeśli mają Państwo dodatkowe pytania dotyczące reklamacji, serwisu oraz uszkodzeń przesyłki w czasie transportu prosimy o kontakt:
|
serwis@grawerton.pl |
call |
58 55 43 565 |