Jak złożyć reklamację?


build

Zgłoszenia serwisowe

W przypadku wystąpienia awarii urządzenia, uszkodzenia przesyłki lub innych nieprawidłowości prosimy postępować zgodnie z poniższymi krokami. Wszystkie zgłoszenia są dla nas ważne i zawsze dążymy do rozwiązania problemu na korzyść Klienta.

  1. Pobierz zgłoszenie reklamacyjne grawerton (plik .pdf) – wydrukuj go i dokładnie wypełnij. 
  2. Jeśli reklamacja dotyczy uszkodzeń powstałych w czasie transportu, w obecności kuriera sporządź protokół szkody.
  3. Wyślij zgłoszenie reklamacyjne na adres: serwis@grawerton.pl

cloud_download

POBIERZ ZGŁOSZENIE

Kontakt z działem pomocy technicznej

Jeśli mają Państwo dodatkowe pytania dotyczące reklamacji, serwisu oraz uszkodzeń przesyłki w czasie transportu prosimy o kontakt:

email

serwis@grawerton.pl

call

58 55 43 565